Kā tikt pamanāmam izstādē?

Tirdzniecības izstādes ir fantastiska iespēja daudzu nozaru pārstāvjiem. Lai gan bieži tās tiek uzskatītas par investīciju mārketingā, kad runa ir par izmaksām – var sākt likties, ka tās dedzina caurumu budžeta kabatā!

Sākot ar izstāžu vietas nomu, stenda būvi, ceļošanas izmaksām un beidzot ar mārketinga materiāliem – saraksts var kļūt iespaidīgs, tāpēc ir svarīgi, ja esat nolēmuši doties uz izstādi – Jūs to darāt labi un paliekat potenciālo klientu atmiņā.

Tātad, Jūs esat nolēmuši apmeklēt izstādi? Neatkarīgi no tā, vai tā ir liela vai maza, tuva vai tāla,  Kums ir nepieciešams, lai jūs būtu veiksmīgi, profesionāli un saņemtu maksimālu jūsu ieguldītās enerģijas atdevi! Veiksmi.

Lūk pieci LowTech padomi lieliskai izstādei:

1. Sagatavojiet savu sakāmo

Kad tirdzniecības izstāde ir veiksmīgi uzsākta, Jums var būt pavisam īss laiks, lai aprunātos ar katru, kurš nonāk pie Jūsu izstāžu stenda. Pārliecinieties, ka Jums ir satriecošs (bet īss!) stāstāmais ar to, ko vēlaties pateikt. Centieties iekļauties 30 sekundēs, parūpējoties, ka liekat uzsvaru uz svarīgākajiem pakalpojumiem, produktu īpašībām un kā tie varētu palīdzēt potenciālajam klientam/lietotājam. 

Aiziet! Padariet to iespaidīgu, lai viņi nevēlas doties tālāk!

2. Ikvienam patīk laba vizītkarte

Tas var šķist acīm redzams padoms, bet tas ir labs! Jūsu tirdzniecības izstādes panākumi lielā mērā balstās uz Jūsu vizītkārtēm, tāpēc pārliecinieties, ka tās izceļas! Jebkuras izstādes beigās apmeklētāja rokās būs simtiem dažādu vizītkaršu un lielākā daļa no tām nonāks atkritumu urnā. Tāpēc ir svarīgi parūpēties, ka šīs mazās, parocīgās un ļoti nepieciešamās lapiņas ir unikālas un viegli pamanāmas daudzkrāsainajā vizītkaršu pūlī.

3. D ir domāts Dāvanām

Ikvienam patīk mazas dāvaniņas, īpaši tādas, ko var izmantot pēc pasākuma. Aizmirstiet par pildspalvām, krūzēm un šokolādēm – esiet nedaudz radošāki un sniedziet saviem apmeklētājiem dāvanu, kas paliks viņu atmiņā un nepārprotami atgādinās par Jums arī tad, kad tie devušies mājās.

4. Vizuālā identitāte

Neatkarīgi no tā, vai šī ir Jūsu pirmā vai simtā izstāde – vienmēr parādiet sevi no labākās puses! Mūsdienu izstādes apmeklētājs vairs nevēlas redzēt gluži vienkāršu produktu vai pakalpojumu izkārtojumu uz galda, tas sagaida šovu, kas ļauj viņam izjust Jūsu zīmolu un sajust personisku saikni ar to. Savā izstāžu stendā ievietojiet kādu noslēpumainu sadaļu vai pat telpu, ko apmeklētājs pats var atklāt, parādiet, ka Jūsu uzņēmums ir intreģējošs un esat pietiekami inovatīvi, lai būtu soli priekšā konkurentiem.

Svarīgi, ka tiekat pamanīti starp daudzajām izstāžu angāra ailēm un tiklīdz tas notiek, apmeklētājs vēlas doties tieši pie Jums, lai ieraudzītu, sadzirdētu un sajustu Jūsu stāstu, kas paliks viņa atmiņā. 

5. Izveidojiet savu sapņu komandu

Tirdzniecības izstādes cilvēku plūsmu prognozēt ir neiespējami, tāpēc vienmēr esiet gatavi! Apbruņojiet sevi ar labākajiem kolēģiem un tidzniecības speciālistiem. Jūs varat runāt tikai ar vienu cilvēku vienlaicīgi, tāpēc pārliecinieties, ka esot aizņemt sarunā, nezaudēsiet to vienu noskumušo apmeklētāju, kurš gaida uz Jums jau pēdējās desmit minūtes. Mazākām izstādēm mēs rekomendējam 2 – 3 stenda pārstāvjus, bet lielākām – izveidojiet sapņu komandu no 5 un pat vairāk kolēģiem.

Visbeidzot, pārlieku liela gatavošanās nekad nebūs tik sāpīga zīmolam kā pārāk maza sagatavošanās.

Šeit, LowTech, mēs esam kaislīgi par Jūsu zīmolu un esam lepni izveidot izstāžu stendu, kas tiks pamanīts! Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, sazinieties ar mums!